NIEUWS

Momenteel geen lessen

Voor het ogenblik worden geen lessen georganiseerd.

Er werd een mail gestuurd naar alle leden met meer info.

Vanaf zondag, 12/05/2024 worden de lessen normaal gezien hervat. Mocht dit wijzigen, zal dit opnieuw per mail worden bevestigd.

Ingeval iemand geen mail kreeg, gelieve mij even te mailen. Het is mogelijk dat ik geen of een foutief e-mailadres heb.

We hopen tegen dan iedereen terug te zien.

Freddy

VERRASSING VOOR WUDI

Op zondag, 15/05/2022 werd een verrassingsfeest georganiseerd voor Wudi.

Dank aan alle leden om dit evenement 'geheim' te houden. Wudi viel volledig uit de lucht. Dit had hij écht niet verwacht. Hij was dan ook aangenaam verrast.

Als voorzitter van LLA wens ik mijn dank te betuigen voor de puike organisatie van dit feest. En dit dan voornamelijk naar de personen die hun schouder zetten om dit alles te organiseren en in goede banen te leiden. Dit betreffen : Arlette, Trees, Caroline en Jeanine. Aan dit alles ging maandenlange voorbereiding vooraf, wat niet altijd gemakkelijk was.

Natuurlijk gaat mijn dank ook uit naar alle leden die op één of andere wijze onze leraar in de bloemetjes zetten. Ik weet dat hij dit uitermate apprecieerde.

De timing was ook perfect aangezien dit jaar onze vereniging 30 jaar bestaat.

het bestuur van Long Life Association

Nieuwe website

Welkom op onze nieuwe website.

Door omstandigheden diende Long Life Association een nieuwe website op te starten. Hopelijk heeft iedereen de weg hier naartoe gevonden.We zullen proberen om zoveel mogelijk info via deze weg aan alle leden te geven.

Zoals jullie wel zullen gemerkt hebben, is de lay-out iets anders geworden. Bij deze website was het niet mogelijk om een kalender toe te voegen. In plaats daarvan hebben we geopteerd voor een algemeen lesrooster. Dit kun je boven in de balk terugvinden.

Als er lessen wegvallen, zal dit tijdens de lessen of via 'Nieuws' worden gemeld.  Gelieve dus af en toe toch eens naar de website te kijken.

De oude website vervalt op 1 maart 2021. Vanaf die datum zal deze niet meer zichtbaar zijn op internet.

Wat betreft de lessen, denk ik dat we nog wat geduld zullen moeten oefenen. Iedere maand zullen jullie per mail ingelicht worden van het wel of niet doorgaan van de lessen Tai ji quan. Als er iemand is die geen e-mails van Long Life Association ontvangt, dient men contact op te nemen met Freddy (zie pagina 'contact'). Hun e-mailadres zal dan toegevoegd worden aan de mailinglijst.

Zolang de coronacrisis niet voorbij is of zolang de grote meerderheid van de bevolking niet ingeënt is, zal de situatie niet normaliseren. In elk geval : hou het veilig ! En hopelijk tot binnenkort

Wudi, Freddy en Magda.

Maak jouw eigen website met JouwWeb